R10 icin Whatsapp
31
●1.639
- 15-01-2015, 00:13:48Kullanicilarin yorumlarina bakilirsa oyle gorunuyor hocam. Gelecek yorumlara bakalim.Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:13:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:10:30 --
Yorumunuz icin tesskkur ederim hocam. Bilgi acisindan da konuyu devam ettirelim.Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif - 15-01-2015, 00:19:35Tesekkurler hocam. ilk katilim geldi konu aktif 10 kisiye ulasmazsa konuyu moderatorlere bildirip kilitleyecegimfikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2015, 00:22:52whatsapp yerine aslında topluca r10 için bir mesjalaşma uygulaması yazılabilir. Böylece r10 üyelikleri ile uygulamaya giriş yapılarak numara vermeden telefon üzerinden hızlıca haberleşilebilir.
- 15-01-2015, 00:25:54Yorumunuz icin tesekkurler bazi hocalar oradan faydalanabilirler facebook linkinide paylasirsaniz iyi olur hocamMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2015, 00:27:11Iyi olabilir hocam bunu Forum kategorisinde fikrinizi belirtebilirsiniz iyide olur.donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu aktif.