• 15-01-2015, 00:08:55
    #10
    Numara işine hiç girmeyin hocam, forumda bi kaç kişiye numaramı verdim, her gün biri arıyordu hocam r10 dan aldım birşey sorabilirmiyim gibi sıkıntılı bir durum. skype de bile karısıyorken telefona sürekli mesaj gelicek baş edilemez bir durum alıcak.
  • 15-01-2015, 00:13:48
    #11
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numaralar sikinti hocam.
    yani gelecegi olmaz.
    Kullanicilarin yorumlarina bakilirsa oyle gorunuyor hocam. Gelecek yorumlara bakalim.
    Aktif

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:13:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:10:30 --

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara işine hiç girmeyin hocam, forumda bi kaç kişiye numaramı verdim, her gün biri arıyordu hocam r10 dan aldım birşey sorabilirmiyim gibi sıkıntılı bir durum. skype de bile karısıyorken telefona sürekli mesaj gelicek baş edilemez bir durum alıcak.
    Yorumunuz icin tesskkur ederim hocam. Bilgi acisindan da konuyu devam ettirelim.
    Aktif
  • 15-01-2015, 00:17:17
    #12
    Ben katılırım şahsen.
  • 15-01-2015, 00:19:35
    #13
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben katılırım şahsen.
    Tesekkurler hocam. ilk katilim geldi konu aktif 10 kisiye ulasmazsa konuyu moderatorlere bildirip kilitleyecegim
  • 15-01-2015, 00:22:52
    #14
    whatsapp yerine aslında topluca r10 için bir mesjalaşma uygulaması yazılabilir. Böylece r10 üyelikleri ile uygulamaya giriş yapılarak numara vermeden telefon üzerinden hızlıca haberleşilebilir.
  • 15-01-2015, 00:22:59
    #15
    r10nun facebook grubu var. sohbet,bilgi alışverisi,iş alımı vs yazanlar oluyor.
  • 15-01-2015, 00:25:54
    #16
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10nun facebook grubu var. sohbet,bilgi alışverisi,iş alımı vs yazanlar oluyor.
    Yorumunuz icin tesekkurler bazi hocalar oradan faydalanabilirler facebook linkinide paylasirsaniz iyi olur hocam
  • 15-01-2015, 00:25:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Online sohbet koyulsa okadar sıkıntı yaşanmaz whatsap sıkıntı olur sanırım
  • 15-01-2015, 00:27:11
    #18
    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whatsapp yerine aslında topluca r10 için bir mesjalaşma uygulaması yazılabilir. Böylece r10 üyelikleri ile uygulamaya giriş yapılarak numara vermeden telefon üzerinden hızlıca haberleşilebilir.
    Iyi olabilir hocam bunu Forum kategorisinde fikrinizi belirtebilirsiniz iyide olur.
    Konu aktif.