numaralar sikinti hocam.
yani gelecegi olmaz.
Kullanicilarin yorumlarina bakilirsa oyle gorunuyor hocam. Gelecek yorumlara bakalim.
Aktif
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:13:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:10:30 --
Numara işine hiç girmeyin hocam, forumda bi kaç kişiye numaramı verdim, her gün biri arıyordu hocam r10 dan aldım birşey sorabilirmiyim gibi sıkıntılı bir durum. skype de bile karısıyorken telefona sürekli mesaj gelicek baş edilemez bir durum alıcak.
Yorumunuz icin tesskkur ederim hocam. Bilgi acisindan da konuyu devam ettirelim.
Aktif