Numara işine hiç girmeyin hocam, forumda bi kaç kişiye numaramı verdim, her gün biri arıyordu hocam r10 dan aldım birşey sorabilirmiyim gibi sıkıntılı bir durum. skype de bile karısıyorken telefona sürekli mesaj gelicek baş edilemez bir durum alıcak.