whatsapp yerine aslında topluca r10 için bir mesjalaşma uygulaması yazılabilir. Böylece r10 üyelikleri ile uygulamaya giriş yapılarak numara vermeden telefon üzerinden hızlıca haberleşilebilir.
Iyi olabilir hocam bunu Forum kategorisinde fikrinizi belirtebilirsiniz iyide olur.
Konu aktif.