• 15-01-2015, 00:27:21
    #19
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Katılanlar
    @fikiralemi;
    @seyristanbul;
    Hocam kendinizi de ekleyin
  • 15-01-2015, 00:28:26
    #20
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online sohbet koyulsa okadar sıkıntı yaşanmaz whatsap sıkıntı olur sanırım
    Haklisiniz hocam arkadaslarla online konusmak icin bi pencere olsa cok iyi olur.
    Aktif
  • 15-01-2015, 00:28:33
    #21
    Üyeliği durduruldu
    daha önce denendi. bu tür gruplarda şebeke olarak hareket edilip bi acık arttırmaya fesat karıstırma tarzı birşey olmuştu. çok canlar yanıyor sonra söyleyim ben. yapmayın.
  • 15-01-2015, 00:32:57
    #23
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendinizi de ekleyin
    Eklenmistir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:32:57 -->-> Daha önceki mesaj 00:30:54 --

    ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce denendi. bu tür gruplarda şebeke olarak hareket edilip bi acık arttırmaya fesat karıstırma tarzı birşey olmuştu. çok canlar yanıyor sonra söyleyim ben. yapmayın.
    O tarz bir sey olursa once grubu kapatip sonra cikariz. Yorumunuz icn tesekkurler hocam eger olursa ilk 1 hafta bakalim iyi olmazsa kapatilir.

    Aktif
  • 15-01-2015, 00:33:42
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç gerek yok bence .
  • 15-01-2015, 00:35:44
    #25
    Üyeliği durduruldu
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklisiniz hocam arkadaslarla online konusmak icin bi pencere olsa cok iyi olur.
    Aktif
    Facebook tarzında online sohbet çok güzel olur walla anlık mesajlaşmak skype va istemeye gerek kalmaz bu şekilde
  • 15-01-2015, 00:47:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz icin tesekkurler. Hocam 1 haftalik deneme sadece ortama bakacagiz. Iyi giderse kalir gitmezse kapatilir
    Aktif

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:00 -->-> Daha önceki mesaj 00:36:27 --



    Forum kategorisinde bi konu acsaniz belki yapilir
    Bir kaç defa aklıma geldi ama açmadım konu ama şimdi açacam )
  • 15-01-2015, 00:50:55
    #27
    Moderatorden konunun kilitlenmesini talep ediyorum. Bencede hic risk almaya gerek yok
    @Yenile;
    @Yeniceri;