daha önce denendi. bu tür gruplarda şebeke olarak hareket edilip bi acık arttırmaya fesat karıstırma tarzı birşey olmuştu. çok canlar yanıyor sonra söyleyim ben. yapmayın.
daha önce denendi. bu tür gruplarda şebeke olarak hareket edilip bi acık arttırmaya fesat karıstırma tarzı birşey olmuştu. çok canlar yanıyor sonra söyleyim ben. yapmayın.
O tarz bir sey olursa once grubu kapatip sonra cikariz. Yorumunuz icn tesekkurler hocam eger olursa ilk 1 hafta bakalim iyi olmazsa kapatilir.