Konu
R10 icin Whatsapp
15-01-2015, 00:28:26
#20
muhammetilbas
aksamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Online sohbet koyulsa okadar sıkıntı yaşanmaz whatsap sıkıntı olur sanırım
Haklisiniz hocam arkadaslarla online konusmak icin bi pencere olsa cok iyi olur.
Aktif