• 15-01-2015, 00:51:21
    #28
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç defa aklıma geldi ama açmadım konu ama şimdi açacam )
    hocam bana da DM atın. uyuyacağım çünkü
  • 15-01-2015, 00:55:19
    #29
    15 yaşında bir çocuğun kurduğu gruba gelmem maalesef.
  • 15-01-2015, 01:02:38
    #31
    Üyeliği durduruldu
    O değildi yeni konu açarken artık yetkili adöinlerin onayından geçiyor sanırım az önce konu açtım öyle dedi
  • 15-01-2015, 01:02:39
    #32
    Bütün ümidim gençliktedir
    Resmi olarak böyle bir grup kuramayız. Bunun takibini yapmak inanılmaz zor olur. Dakika başı gelen mesajlar çok rahatsızlık verir. Ayrıca arkadaşların dediği gibi numaraların açıktan görünmesi, istenmeyen şeylerin yaşanmasına neden olur. Ama kendi içinizde grup kurabilirsiniz. Buna karışamayız.