MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10nun facebook grubu var. sohbet,bilgi alışverisi,iş alımı vs yazanlar oluyor.
Yorumunuz icin tesekkurler bazi hocalar oradan faydalanabilirler facebook linkinide paylasirsaniz iyi olur hocam