Bu eski paralar değerlimidir ?
33
●2.450
- 07-12-2014, 16:12:48Üyeliği durduruldu1950 olan para koleksiyoncular alabilir 3--5 bin eder diye düşünüyorum.
- 07-12-2014, 16:18:322 Dolar mı, oda fıs çıktı desene hocam tüh.hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İnşallah hocam.detcortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çöpe atayım ben en iyisi centleri. :dAlbos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000 TL mi diyorsunuz hocam?Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda hayaletimsi hocam ebayde 2 dolar civarına satılıyor demişte.
- 07-12-2014, 16:20:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2002'dekiler hala kullanilmakta yani bozsaniz 2 TL civari bir ucret yapar hocamMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2014, 16:20:26Hocam ben koleksiyoncuyumda o paranın ederi 3-5 lira ancaVideoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2014, 16:21:20Üyeliği durdurulduMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.
Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.
Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.
3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz. - 07-12-2014, 16:25:54Hocam koleksiyon işinde önemli olan tarihten ziyade nadirliğidir. Öyle paralar varki 1800'lü yıllar ama para etmiyor. Öyleleri var ki 1980'lerde ama yüksek paralar edebiliyor. Elimde 1900'dan önceye ait yüzlerce para var benim milyoner olmam lazım o haldeVideoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2014, 16:28:25Peki hocam tam ücretini ogrenebilecegim ve satabilecegim bir yer biliyor musunuz acaba? Bu arada ilgi ve alakaniz için çok tesekkur ederim.Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2014, 16:29:31Üyeliği durduruldumucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sikke koleksiyoncusu yahudi ve bir iki türk arkadaşlarımdan öğrendiklerimi paylaşmak istedim.
Evet haklısın belki biraz yüksek fiyat söyledim lakin öyle 2-3 tl "de etmez yani alıcak olan kişi 100-200 lira bile verse bu arkadaş o demir paradan kazanabilir bir bakiye.
Benim bilgi donanımım daha çok sikke ve eski çağ altınları ile ilgili.

baştaki biraz değerli olduğu için 5-15 tl arası alıcı bulabilirsiniz. tabi şanslıysanız
Yukarıda hayaletimsi hocam ebayde 2 dolar civarına satılıyor demişte.
