• 07-12-2014, 16:12:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    1950 olan para koleksiyoncular alabilir 3--5 bin eder diye düşünüyorum.
  • 07-12-2014, 16:18:32
    #11
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 frank olan para ebayde 2 dolar civarına satılıyor. cent olanlar hala geçerli.
    2 Dolar mı, oda fıs çıktı desene hocam tüh.

    detcortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç biri para etmez baştaki biraz değerli olduğu için 5-15 tl arası alıcı bulabilirsiniz. tabi şanslıysanız
    İnşallah hocam.

    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demir para kagit para kurundan bozulmuyor.. 2.7 degil en fazla 2 ile bozarsiniz yani 2tl niz bile yok
    Çöpe atayım ben en iyisi centleri. :d

    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1950 olan para koleksiyoncular alabilir 3--5 bin eder diye düşünüyorum.
    3000 TL mi diyorsunuz hocam? Yukarıda hayaletimsi hocam ebayde 2 dolar civarına satılıyor demişte.
  • 07-12-2014, 16:20:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, dedemlerin eski sandığı açtığımızda bu paraları bulduk. Cidden hiç anlamam onun için sizlerden yardım isteyeceğim. Bu paralar sizce değerli mi yoksa çöplük mü?



    Şimdiden çok teşekkür ederim, sevgilerimle.
    2002'dekiler hala kullanilmakta yani bozsaniz 2 TL civari bir ucret yapar hocam
  • 07-12-2014, 16:20:26
    #13
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1950 olan para koleksiyoncular alabilir 3--5 bin eder diye düşünüyorum.
    Hocam ben koleksiyoncuyumda o paranın ederi 3-5 lira anca
  • 07-12-2014, 16:21:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Dolar mı, oda fıs çıktı desene hocam tüh.



    İnşallah hocam.



    Çöpe atayım ben en iyisi centleri. :d



    3000 TL mi diyorsunuz hocam? Yukarıda hayaletimsi hocam ebayde 2 dolar civarına satılıyor demişte.

    Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.

    Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.

    Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.

    3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz.
  • 07-12-2014, 16:25:54
    #15
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.

    Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.

    Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.

    3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz.
    Hocam koleksiyon işinde önemli olan tarihten ziyade nadirliğidir. Öyle paralar varki 1800'lü yıllar ama para etmiyor. Öyleleri var ki 1980'lerde ama yüksek paralar edebiliyor. Elimde 1900'dan önceye ait yüzlerce para var benim milyoner olmam lazım o halde
  • 07-12-2014, 16:28:25
    #16
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.

    Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.

    Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.

    3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz.
    Peki hocam tam ücretini ogrenebilecegim ve satabilecegim bir yer biliyor musunuz acaba? Bu arada ilgi ve alakaniz için çok tesekkur ederim.
  • 07-12-2014, 16:29:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam koleksiyon işinde önemli olan tarihten ziyade nadirliğidir. Öyle paralar varki 1800'lü yıllar ama para etmiyor. Öyleleri var ki 1980'lerde ama yüksek paralar edebiliyor. Elimde 1900'dan önceye ait yüzlerce para var benim milyoner olmam lazım o halde

    Sikke koleksiyoncusu yahudi ve bir iki türk arkadaşlarımdan öğrendiklerimi paylaşmak istedim.

    Evet haklısın belki biraz yüksek fiyat söyledim lakin öyle 2-3 tl "de etmez yani alıcak olan kişi 100-200 lira bile verse bu arkadaş o demir paradan kazanabilir bir bakiye.

    Benim bilgi donanımım daha çok sikke ve eski çağ altınları ile ilgili.
  • 07-12-2014, 16:33:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    valla ilk para icin de ebayde 2-3$ dan bolca satiliyor. bir goz atin derim