Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Dolar mı, oda fıs çıktı desene hocam tüh.



İnşallah hocam.



Çöpe atayım ben en iyisi centleri. :d



3000 TL mi diyorsunuz hocam? Yukarıda hayaletimsi hocam ebayde 2 dolar civarına satılıyor demişte.

Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.

Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.

Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.

3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz.