mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam koleksiyon işinde önemli olan tarihten ziyade nadirliğidir. Öyle paralar varki 1800'lü yıllar ama para etmiyor. Öyleleri var ki 1980'lerde ama yüksek paralar edebiliyor. Elimde 1900'dan önceye ait yüzlerce para var benim milyoner olmam lazım o halde

Sikke koleksiyoncusu yahudi ve bir iki türk arkadaşlarımdan öğrendiklerimi paylaşmak istedim.

Evet haklısın belki biraz yüksek fiyat söyledim lakin öyle 2-3 tl "de etmez yani alıcak olan kişi 100-200 lira bile verse bu arkadaş o demir paradan kazanabilir bir bakiye.

Benim bilgi donanımım daha çok sikke ve eski çağ altınları ile ilgili.