Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat ederseniz 1950 "yıllarından kalma olan o demir parayla ilgili yorumda bulundum sadece tarihi değeri olan sadece para değil TÜM OBJELER güzel para yapar.

Özellikle para koleksiyoncuları "demir dahil" eksiği ise alır 3-5 bin"de yapar.

Şöyle örneklendirelim diyelim bir tarlanız var ve yürürken eski para buldunuz sikke vb bunu gidip karşılığı neyse ona mı satıyorsunuz hayır tabikide tarihi değeri olduğu için yüksek meblalara alıyorlar koleksiyoncu ve tarih koleksiyoncuları.

3-5 Bin tl etmese bile diğer arkadaşlarımızın söylediği 2-3 tl eder gibi durumlar söz konusu dahi olamaz.
Peki hocam tam ücretini ogrenebilecegim ve satabilecegim bir yer biliyor musunuz acaba? Bu arada ilgi ve alakaniz için çok tesekkur ederim.