• 09-12-2014, 12:10:11
    #28
    Hocam bunları alacak birini bulursanız bana da haber verirseniz sevinirim.
    Az çok hepsinin muhakkak bir değeri vardır, özellikle yılı eski olanların.
    Abartısız söylüyorum elimde bu cinslerden minimum 1000 tane demir para var. (En yenisi 1980 yılına ait.)
    Ayrıca 10 adet seri basılmış "10 Lira" var elimde. (10.000, 10.000.000 falan değil). Seri olduğu için bunun iyi para edeceğini düşünüyorum, şimdi olmasa da ilerde edecektir
  • 09-12-2014, 12:31:57
    #29
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar inanmamış 2-3 tl eder dediğime. Buyrun

    http://www.ebay.com/itm/1950-BELGIUM...item4ae10e1e7b

    Oradaki fiyat hemen al fiyatı değil, açık arttırma başlangıç fiyatıdır.
  • 09-12-2014, 12:38:51
    #30
    Para koleksiyonu bir ara bende yapmıştım. Elimde şuanda Yeni Zelanda 1 Doları, Singapur 1 Dolar kaldı.

    Birde 1960'lı yıllarda ki tüm demir Türk Liraları mevcut.İlk baştakinin bir ederi var ama bulunabilirliği önemli bazı ülkeler eski paraları halen yürürlükte tutuyor.

    Mesela İsviçre Frangı demir paraları ortalama hep 20-60 yıllık arasıdır. Örnek
  • 09-12-2014, 12:48:53
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bencede Hocam En Mantıklısı Torunlarınıza Bırakmak Onlarda Torunlarına Bırakırsa Ozamana Bayağı Bi Değerlenir
  • 09-12-2014, 12:57:59
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Torununuzun torununuzun torununa ulaştırırsanız iyi para edecektir.

    Kendimi yaşlı hissettim...
  • 09-12-2014, 21:01:51
    #33
    Yok daha neler artık keşke dediğin gibi olsa ama 10 liradan fazla etmiyor malesef.
    dediğin gibi olsa ben zengininim zaten osmanlı zamanından ve cumhuriyetin ilk dönemlerinden kalma madeni ve kağıt paralar var elimde bi sürü 500 liradan fazla etmiyor bizzat bilgili 2 kişiye sordum.
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1950 olan para koleksiyoncular alabilir 3--5 bin eder diye düşünüyorum.
  • 09-12-2014, 23:15:07
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    etmez hocam elimde bunlar gibi 100den fazla var ama hepsine 100 lira vereni bile bulamadım ki son osmanlı paralarından bile var elimde yani 1910-15 arası olanlar. onlar bile değersizse bunlar çöp