Hocam bunları alacak birini bulursanız bana da haber verirseniz sevinirim.
Az çok hepsinin muhakkak bir değeri vardır, özellikle yılı eski olanların.
Abartısız söylüyorum elimde bu cinslerden minimum 1000 tane demir para var. (En yenisi 1980 yılına ait.)
Ayrıca 10 adet seri basılmış "10 Lira" var elimde. (10.000, 10.000.000 falan değil). Seri olduğu için bunun iyi para edeceğini düşünüyorum, şimdi olmasa da ilerde edecektir