mucurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu eski paralar değerlimidir ?
33
●2.450
- 07-12-2014, 16:34:46Arkadaşlar inanmamış 2-3 tl eder dediğime. Buyrun
http://www.ebay.com/itm/1950-BELGIUM...item4ae10e1e7b - 07-12-2014, 21:52:10Bastaki haric, otekiler cop diyebiliriz. Bastakinin ederi hakkinda bilgim yok
- 09-12-2014, 12:00:53Yok hocam değersizdir. Bunları şuan satamazsınız. Bende onlarca var. 1945 20 Kuruş var örneğin para etmiyor.
Örneğin özel günler için basılanlar var aynı paralarda, onlar koleksiyonluk diye bir ihtimal değer görüyor.
Aksi takdirde bunların değerlenmesi için 50 yıl falan geçmesi gerek
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:58:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:56:10 --
Hunper, kağıt olanlar değerleniyor diye duymuştum. Özellikle biri için demişlerdi ama, aklıma gelmedi. Ancak bir araştırmanızı öneririm.Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:00:53 -->-> Daha önceki mesaj 11:58:28 --
Tamamen yanılıyorsunuz. Örnek vermek gerekirse:Sivazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1942 yılı bir para ederi 3 TL.
http://urun.gittigidiyor.com/koleksi...para-134356135
Linkinde de görebilirsiniz. Yüzlerce var, 10 lira civarında.
