Yok hocam değersizdir. Bunları şuan satamazsınız. Bende onlarca var. 1945 20 Kuruş var örneğin para etmiyor.

Örneğin özel günler için basılanlar var aynı paralarda, onlar koleksiyonluk diye bir ihtimal değer görüyor.

Aksi takdirde bunların değerlenmesi için 50 yıl falan geçmesi gerek

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:58:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:56:10 --

Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede şu dönem paralarından bir sürü var en eskisi 1949, bir şekilde benim elime geçti bende saklıyorum


Hunper, kağıt olanlar değerleniyor diye duymuştum. Özellikle biri için demişlerdi ama, aklıma gelmedi. Ancak bir araştırmanızı öneririm.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:00:53 -->-> Daha önceki mesaj 11:58:28 --

Sivazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2002 liklerle bir tane ülker çikolatalı gofret alırsın.

1950'likte 2-3 tl değil en az 100 tl eder.

nede olsa 60 yıldan fazla yaşamış ortalama 1 ömür.
Tamamen yanılıyorsunuz. Örnek vermek gerekirse:

1942 yılı bir para ederi 3 TL.

http://urun.gittigidiyor.com/koleksi...para-134356135

Linkinde de görebilirsiniz. Yüzlerce var, 10 lira civarında.