Hocam koleksiyon işinde önemli olan tarihten ziyade nadirliğidir. Öyle paralar varki 1800'lü yıllar ama para etmiyor. Öyleleri var ki 1980'lerde ama yüksek paralar edebiliyor. Elimde 1900'dan önceye ait yüzlerce para var benim milyoner olmam lazım o halde
hocam bende 11940 basımı 10 para var. Nr kadar eder?