Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, dedemlerin eski sandığı açtığımızda bu paraları bulduk. Cidden hiç anlamam onun için sizlerden yardım isteyeceğim. Bu paralar sizce değerli mi yoksa çöplük mü?



Şimdiden çok teşekkür ederim, sevgilerimle.
2002'dekiler hala kullanilmakta yani bozsaniz 2 TL civari bir ucret yapar hocam