mecburen 2015 mayısta peşin olarak ayarlayabildim..her türlü ödüyorsunuz
Muayene Olmanın Bedeli 1500 TL
27
●1.807
- 18-11-2014, 14:52:59Benim 4700 TL borcum vardı, öğrenci belgesini götürdüm, ne zaman kayıt olduğum vs. yazıyodu tek tuşla sildiler.old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2014, 15:04:14Hocam bu konuda bana da yardım edebilir misiniz?Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 35 aydır borçlu gözüküyorum ancak; üniversite öğrencisiyim. 2010 girişliyim. Normal bir öğrenci belgesi alıp gitsem olur mu? Yoksa şu tarihler arasından beri öğrencimizdir diye bir belge mi almam lazım? 2012 Ocak ayından beri borçlu gözüküyorum. Ne yapmalıyım? - 18-11-2014, 15:28:52Gidip Üniversitenden öğrenci belgesi alıyorsun, fakat o öğrenci belgesinde hangi tarihde kayıt olduğun vs.de yazmalı zaten söylersen ona göre verirler.doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten onun standart bi olayı var direk anlayıp verirler.
Gidince belgeyi veriyosun direk sistemden sıldırıyorlar. - 18-11-2014, 15:39:35Zorunlu sağlık sigortası.Ödemen lazım mecbur.Bunun bir kısmı faizdir zaten.Hastaneye ister git ister gitme adamlar seni zorla borçlandırıyor.Bende her ay 45 tl ödeme yapıyorum en düşük prim.SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2014, 15:52:28Aynen hocam şimdi öğrenci işlerinden geldim. Eğitimine aralıksız devam ettiğine dair diye bir belge vereceğiz bununla olur dediler bakalım Cuma günü gideceğim silecekler mi borcu göreceğizAnarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2014, 15:52:30Ödemezseniz daha büyük hesap gelir. Ben gelir tespiti yaptırdım. 45Tl ödüyorum aylık