doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu konuda bana da yardım edebilir misiniz?

Bende 35 aydır borçlu gözüküyorum ancak; üniversite öğrencisiyim. 2010 girişliyim. Normal bir öğrenci belgesi alıp gitsem olur mu? Yoksa şu tarihler arasından beri öğrencimizdir diye bir belge mi almam lazım? 2012 Ocak ayından beri borçlu gözüküyorum. Ne yapmalıyım?
Gidip Üniversitenden öğrenci belgesi alıyorsun, fakat o öğrenci belgesinde hangi tarihde kayıt olduğun vs.de yazmalı zaten söylersen ona göre verirler.
Zaten onun standart bi olayı var direk anlayıp verirler.
Gidince belgeyi veriyosun direk sistemden sıldırıyorlar.