bu devletin eli öpülür..Gelir testi yaptırdım oda her ay ekleniyor borçlara..dövlet bize bahmiy
EDİT : SGK'ya gittim ne yapabilirim diye sordum.Mecbur ödeyeceğimi söylediler.2015 Mayıs ayında 900 TL peşin ödeme olarak ayarladım.Ağustos-Aralık dönemini bu yıl ödeyeceğim paşa paşa...