• 16-11-2014, 11:33:39
    #1
    Ödeyecek param yok , iş bulamıyorum askerden yeni geldim muayene bile olamıyorum bu devletin eli öpülür..Gelir testi yaptırdım oda her ay ekleniyor borçlara..dövlet bize bahmiy



    EDİT : SGK'ya gittim ne yapabilirim diye sordum.Mecbur ödeyeceğimi söylediler.2015 Mayıs ayında 900 TL peşin ödeme olarak ayarladım.Ağustos-Aralık dönemini bu yıl ödeyeceğim paşa paşa...
  • 16-11-2014, 11:49:54
    #2
    Askerden yeni geldiğini söyleyip borçlarını sildirebilirsin ve gelir testindede belirli rakamın altında kalınca ödeme yapmıyordun o rakamı yaz forma. Bende askerden gelince gidip yaptırmıştım saçmalıktan başka birşey değil tabikide.
  • 16-11-2014, 11:55:11
    #3
    6 ay boyunca askerdeyken bende de benzer bir olay oldu, tezkere kağıdımın fotokopisini verip gelir testi yaptırmıştım. Borçlar silinmişti.

    Mayıs da geldim askerden.
  • 16-11-2014, 12:15:08
    #4
    İşe girdiğim zaman borçlar siliniyor mu ?
  • 16-11-2014, 12:19:58
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe girdiğim zaman borçlar siliniyor mu ?
    Silinmiyor.
  • 16-11-2014, 12:22:58
    #6
    Askerlik dönemi silinir;

    https://www.r10.net/sorum-var/848950...c-kisiyiz.html
  • 16-11-2014, 12:48:31
    #7
    Bendede bu şekilde borçlumuyum yoksa ?

  • 16-11-2014, 13:12:18
    #8
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede bu şekilde borçlumuyum yoksa ?

    Borcunuz yok hocam ödemişsiniz
  • 16-11-2014, 13:15:53
    #9
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcunuz yok hocam ödemişsiniz
    Ben bişi ödemedim. SSK'lı Çalışanım.
    SSK üzerinden mi ödeniyor ?