• 18-11-2014, 13:59:56
    #19
    Yapılandırma yapalım dedik borçtan çok faizi çıkıyor mecburen 2015 mayısta peşin olarak ayarlayabildim..her türlü ödüyorsunuz
  • 18-11-2014, 14:52:59
    #20
    old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde o civarda bi borç gösteriyor şuanda, öğrencilerinkini siliyorlardı. Geçen sene gittim sgk'ya öğrenci belgesiyle halledemedi kadın. Sinirlenip çıktım uğraşmadım bir daha, Borç 2 bin tl ye dayanmıs. Nasıl sildirebiliriz, hala öğrenci belgesiyle sildirme olayı var mı? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.
    Benim 4700 TL borcum vardı, öğrenci belgesini götürdüm, ne zaman kayıt olduğum vs. yazıyodu tek tuşla sildiler.
  • 18-11-2014, 15:04:14
    #21
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 4700 TL borcum vardı, öğrenci belgesini götürdüm, ne zaman kayıt olduğum vs. yazıyodu tek tuşla sildiler.
    Hocam bu konuda bana da yardım edebilir misiniz?

    Bende 35 aydır borçlu gözüküyorum ancak; üniversite öğrencisiyim. 2010 girişliyim. Normal bir öğrenci belgesi alıp gitsem olur mu? Yoksa şu tarihler arasından beri öğrencimizdir diye bir belge mi almam lazım? 2012 Ocak ayından beri borçlu gözüküyorum. Ne yapmalıyım?
  • 18-11-2014, 15:28:52
    #22
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuda bana da yardım edebilir misiniz?

    Bende 35 aydır borçlu gözüküyorum ancak; üniversite öğrencisiyim. 2010 girişliyim. Normal bir öğrenci belgesi alıp gitsem olur mu? Yoksa şu tarihler arasından beri öğrencimizdir diye bir belge mi almam lazım? 2012 Ocak ayından beri borçlu gözüküyorum. Ne yapmalıyım?
    Gidip Üniversitenden öğrenci belgesi alıyorsun, fakat o öğrenci belgesinde hangi tarihde kayıt olduğun vs.de yazmalı zaten söylersen ona göre verirler.
    Zaten onun standart bi olayı var direk anlayıp verirler.
    Gidince belgeyi veriyosun direk sistemden sıldırıyorlar.
  • 18-11-2014, 15:35:52
    #23
    Ohaa bu ne ya


    Borç Tutarı
    4.930,06 TL
    Tahsil Edilen Borç Tutarı
    0,00 TL
    Kalan Borç Tutarı
    4.930,06 TL

    Bunlar ne alaka arkadaş hastaneye gitmem ben nerden çıktı bu borç şimdi ödemezsek noluo ?
  • 18-11-2014, 15:39:01
    #24
    af çıkacak diyorlardı bi ara.
  • 18-11-2014, 15:39:35
    #25
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ohaa bu ne ya


    Borç Tutarı
    4.930,06 TL
    Tahsil Edilen Borç Tutarı
    0,00 TL
    Kalan Borç Tutarı
    4.930,06 TL

    Bunlar ne alaka arkadaş hastaneye gitmem ben nerden çıktı bu borç şimdi ödemezsek noluo ?
    Zorunlu sağlık sigortası.Ödemen lazım mecbur.Bunun bir kısmı faizdir zaten.Hastaneye ister git ister gitme adamlar seni zorla borçlandırıyor.Bende her ay 45 tl ödeme yapıyorum en düşük prim.
  • 18-11-2014, 15:52:28
    #26
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip Üniversitenden öğrenci belgesi alıyorsun, fakat o öğrenci belgesinde hangi tarihde kayıt olduğun vs.de yazmalı zaten söylersen ona göre verirler.
    Zaten onun standart bi olayı var direk anlayıp verirler.
    Gidince belgeyi veriyosun direk sistemden sıldırıyorlar.
    Aynen hocam şimdi öğrenci işlerinden geldim. Eğitimine aralıksız devam ettiğine dair diye bir belge vereceğiz bununla olur dediler bakalım Cuma günü gideceğim silecekler mi borcu göreceğiz
  • 18-11-2014, 15:52:30
    #27
    Ödemezseniz daha büyük hesap gelir. Ben gelir tespiti yaptırdım. 45Tl ödüyorum aylık