Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 4700 TL borcum vardı, öğrenci belgesini götürdüm, ne zaman kayıt olduğum vs. yazıyodu tek tuşla sildiler.
Hocam bu konuda bana da yardım edebilir misiniz?

Bende 35 aydır borçlu gözüküyorum ancak; üniversite öğrencisiyim. 2010 girişliyim. Normal bir öğrenci belgesi alıp gitsem olur mu? Yoksa şu tarihler arasından beri öğrencimizdir diye bir belge mi almam lazım? 2012 Ocak ayından beri borçlu gözüküyorum. Ne yapmalıyım?