Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip Üniversitenden öğrenci belgesi alıyorsun, fakat o öğrenci belgesinde hangi tarihde kayıt olduğun vs.de yazmalı zaten söylersen ona göre verirler.
Zaten onun standart bi olayı var direk anlayıp verirler.
Gidince belgeyi veriyosun direk sistemden sıldırıyorlar.
Aynen hocam şimdi öğrenci işlerinden geldim. Eğitimine aralıksız devam ettiğine dair diye bir belge vereceğiz bununla olur dediler bakalım Cuma günü gideceğim silecekler mi borcu göreceğiz