benimde o civarda bi borç gösteriyor şuanda, öğrencilerinkini siliyorlardı. Geçen sene gittim sgk'ya öğrenci belgesiyle halledemedi kadın. Sinirlenip çıktım uğraşmadım bir daha, Borç 2 bin tl ye dayanmıs. Nasıl sildirebiliriz, hala öğrenci belgesiyle sildirme olayı var mı? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.
Benim 4700 TL borcum vardı, öğrenci belgesini götürdüm, ne zaman kayıt olduğum vs. yazıyodu tek tuşla sildiler.