• 16-11-2014, 13:17:28
    #10
    Edevletten mi kontrol ediliyor?
  • 16-11-2014, 14:17:55
    #11
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bişi ödemedim. SSK'lı Çalışanım.
    SSK üzerinden mi ödeniyor ?
    G1 seviyesinde bütçeniz olduğu için devlet karşılıyor

    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edevletten mi kontrol ediliyor?
    https://www.turkiye.gov.tr/sgk-gss-borc-dokumu
  • 16-11-2014, 14:38:24
    #12
    Bi okadarda benden çıktı askerlik dönemini nasıl sildirecez?
  • 17-11-2014, 23:59:44
    #13
    benimde o civarda bi borç gösteriyor şuanda, öğrencilerinkini siliyorlardı. Geçen sene gittim sgk'ya öğrenci belgesiyle halledemedi kadın. Sinirlenip çıktım uğraşmadım bir daha, Borç 2 bin tl ye dayanmıs. Nasıl sildirebiliriz, hala öğrenci belgesiyle sildirme olayı var mı? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.
  • 18-11-2014, 00:18:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bukadar saçma bir iş olamaz
  • 18-11-2014, 00:26:41
    #15
    Ben askerden 2012 mayısta geldım . ama paylasılan lınklerden borc sorgulamalar yaptım herhangı bır borç cıkmadı.

    Geçen hastaneye gıttım acıl ve normal olarak benden normal sigortalıymısım gıbı muayene oldum para almayıncada şaşırdım. herhangi bir sigortam yok sizce borç cıkarmı
  • 18-11-2014, 01:48:03
    #16
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben askerden 2012 mayısta geldım . ama paylasılan lınklerden borc sorgulamalar yaptım herhangı bır borç cıkmadı.

    Geçen hastaneye gıttım acıl ve normal olarak benden normal sigortalıymısım gıbı muayene oldum para almayıncada şaşırdım. herhangi bir sigortam yok sizce borç cıkarmı
    yeni yasaya göre tedaviden sonra eczaneden ödeme yapıyosun, herhangi bir eczaneye gidip tedavi borcun var mı öğrenebilirsin.
  • 18-11-2014, 02:10:51
    #17
    old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yasaya göre tedaviden sonra eczaneden ödeme yapıyosun, herhangi bir eczaneye gidip tedavi borcun var mı öğrenebilirsin.
    Eczaneden de ilaç aldım herhangi bir ücrette talep etmediler
  • 18-11-2014, 02:29:51
    #18
    Selam,

    714 lira borcum varmış eskiden kalan, işsizlik sigortası = parayla ...
    Güzelim ülkem benim!