Ben askerden 2012 mayısta geldım . ama paylasılan lınklerden borc sorgulamalar yaptım herhangı bır borç cıkmadı.

Geçen hastaneye gıttım acıl ve normal olarak benden normal sigortalıymısım gıbı muayene oldum para almayıncada şaşırdım. herhangi bir sigortam yok sizce borç cıkarmı