tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben askerden 2012 mayısta geldım . ama paylasılan lınklerden borc sorgulamalar yaptım herhangı bır borç cıkmadı.

Geçen hastaneye gıttım acıl ve normal olarak benden normal sigortalıymısım gıbı muayene oldum para almayıncada şaşırdım. herhangi bir sigortam yok sizce borç cıkarmı
yeni yasaya göre tedaviden sonra eczaneden ödeme yapıyosun, herhangi bir eczaneye gidip tedavi borcun var mı öğrenebilirsin.