old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni yasaya göre tedaviden sonra eczaneden ödeme yapıyosun, herhangi bir eczaneye gidip tedavi borcun var mı öğrenebilirsin.
Eczaneden de ilaç aldım herhangi bir ücrette talep etmediler