benimde o civarda bi borç gösteriyor şuanda, öğrencilerinkini siliyorlardı. Geçen sene gittim sgk'ya öğrenci belgesiyle halledemedi kadın. Sinirlenip çıktım uğraşmadım bir daha, Borç 2 bin tl ye dayanmıs. Nasıl sildirebiliriz, hala öğrenci belgesiyle sildirme olayı var mı? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.