- Sigara kullanmıyorum
- 1.63 boy / 60 kilo
- Yumuşak zeminli (il gençlik müdürlüğü sahalarını bilirsiniz) orada koşuyorum.
- Hafif tempo koşuyorum hızım ise 9 kmh/s
- Burundan derin nefes alıp / ağızdan veriyorum (yaklaşık 4 adım da nefes alma / 4 adımda verme gerçekleşiyor)
- Hızım 9 kmh/s
- Şınav / dambıl çalışıyorum
Ama 1300 metre ye geldimi kesilip kalıyorum. Bacaklarım ağrıyor, hafif bir nefes darlığı yaşıyorum. Bu hamlıktan mıdır? Günlük koşma ile düzelir mi?
Not: 3000 metreyi hızlı yürüme ile ki bu hızımda 6 kmh/s oluyor; 27-28 dk da tamamlıyorum. Yani ne kadar mantıklı olur bilemem ama 28 dk da 3000 metre yürüyorsam 14 dk da 3000 metre koşmam lazım gibi sanki.
LÜTFEN BANA AKIL VERİN. HAZİRAN AYINA KADAR 3000 METRE Yİ 15 DK DA KOŞMAM LAZIM.
Not 2: İnternette çeşitli programlar var. Demiş ki; 5 dk koş - 5dk yürü. Başka birisi 2 dk koş - 4 dk yürü. O kadar çok kafa karıştırıcı programlar var ki şaştım kaldım.
Alttaki resimlerde: hızımı, kalorimi vs. herşeyi ortada zaten.
Yarım saat kadar önce bir greyfurt suyuda enerji verir. Performansını artırır.