Haftada 2 kez koşardık askerde, acemi birliğinde böyle oldu denetleme yüzünden usta birliğine gittik daha beter tam techizatlı.

Ben bir de flamayı alırdım, genellikle birinci girerdim ve 15 dakika altında girerdim.
5 dakika koş 5 dakika yürümeyi ben yapardım ama koşuların haricinde yapardım, tavsiye etmiyorum çünkü yürüyünce bir süre koşuya başlamak zor oluyor.
Koşuya hafif tempo ile başlayıp yavaş yavaş hızlı tempoya geçmek daha doğrusu 2.000 sonrası dahada hızlanmak son 500 metrede depara başlamak şeklinde yapardık bölük halinde koştuğumuz için.
Kendini zorla bir süre, alışınca zaten zor olmayacak hatta eğlenceli hale gelecek koşu ve gerçekten çok güzel bir spor, koşmak için can atacaksın seve seve koşacaksın koşamadığın zamanlar bir eksiklik hissedeceksin.