MahmutCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özür dilesem mi dilemesem mi?
67
●4.532
- 07-02-2014, 19:13:25yaklaşımdan kastın nedir? yakın kız arkadaşlarından birisine ilgi göstermek gibi birşey ise yapmaman daha doğru olur bu sen i daha aşağılayıcı gösterir, sen efendi efendi önüne bak, birgün anlar. Bu kız milleti (bazıları) kendini bulunmaz hint kumaşı zannediyor herhalde herşey erkekden beklenmez beklenirse bunun adı aşk olmaz. İçinde bir acı varsada sürekli dua et emin ol daha mutlu olabilirsin.
- 07-02-2014, 19:15:32@MahmutCan;
Kesinlikle mantıklı olmaz, kız onlara söylettiğini anlayacaktır, siz önünüze bakın.
size yanaşırsa çok aşırı soğuk olun! Buz gibi!
Sizden özür dileyene kadar asla yakın davranmayın anlasın ne yaptığını dönmüyorsa da sevinin bence sizi oyuncak edemeyecek en azından. - 07-02-2014, 19:19:53O tarafıda var doğru..AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kızın yakın arkadaşlarına ilgi göstermek değil olay. AndroidMarket arkadaşımız anlamış olayı tam ifade edemedim ben amaModexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2014, 19:21:56@Mahmut Can;
Şunu unutmayın hocam kimse vaz geçilmez değildir! Adriana lima bile!
Siz unutamam demeyin, unutursunuz bir aşkı bitiren yeni bir aşktır, siz çabalayın Allah'a dua edin gün gelecek ve böyle değerinizi bilmeyen bir kızdan kurtulduğunuz için bana teşekkür edersiniz
- 07-02-2014, 19:22:13Anladım hocam canınızı sıkmayın demiycem çünki sıkılacak istmesenizde ama siz farklı şeylere yoğunlaşın örneğin işinize birgün anlasada hatasını geç olacaktır.MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2014, 19:23:31@MahmutCan kısaca havada bulut sen o kızı unut.
Ben burada dediklerinize göre o kızın o kapasitede olduğuna inanmıyorum. Yani hatasını anlayıp da özür dileyecek erdem yok. Tabi burada söylenenlere göre bunu diyorum. Bundan sonrası herkes kendi yoluna. Yok sen gider görüşürsen o da senin yanlışın olur. Ve emin ol şu anda hatan olmadığı halde eğer olur da görüşür ve devam ederseniz ilerleyen günlerde ayrıldığınızda sen kötü ve hatalı olmuş olursun. Kız milleti suçsuzu suçlu yapar şeytana papucunu ters giydirir resimdeki gibi
- 07-02-2014, 19:23:34
- 07-02-2014, 19:25:50Vay arkadaş baktımda bir tane bile r10+'mız yok açızzzz r10Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Konu sahibine gönderme
)
- 07-02-2014, 20:14:41Herkese verdiği öneri ve fikir için tek tek teşekkür etmek isterdim ancak alıntılamak uzun sürecek
Ondan topluca teşekkür ederim.
R10+ belli kategorilerde veriliyor hocam bu kategoride verilemediği için veremiyorumAndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)