Özür dilesem mi dilemesem mi?
67
●4.532
- 08-02-2014, 16:59:43Bende farklı bir konuda sevdiğim kızla zıt düştük ben gerekeni elimden ne geliyorsa yaptım aradım-evinin önünde gelmesini bekledim vs.. Ama o yaptıklarıma karşı hiç karşılık vermedi sanki bitmesini istercesine o zaman ben niye çabalıyorum ki dedim..MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2014, 17:14:19Bu huy sadece Türk kızlarında var. Aynı çabayı bozuştuğun bir Rus kızına yap inan hemen gelip affeder yapışırlar dudaklarına.muratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)