• 07-02-2014, 23:23:24
    #64
    Dileme kesinlikle, kendisi gelip barışmaya çalışsın. Kaçan kovalanır.
  • 08-02-2014, 16:59:43
    #65
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar kısa bir şekilde olayı tanımlayacağım. Sabah uykumdan çok sevdiğim (bknz: sabah uyk...) birisi var. Ancak o, bana karşı arkadaşça yaklaşırken; çevresine beni "arkadaş olarak bile sevmediğini" ifade etmiş.. (sağdan soldan duyma değil kendim okudum.. )

    Bunu okuduğumda bayağı moralim bozulmuştu ve o gün konuşurken maalesef halen bana karşı sergilediği "arkadaş canlısı tavrı"nın samimiyetsiz olmasından dolayı sinirlenmiştim kavga etmiştik.

    Ancak düşünmekteyim ki ben o gün onu çok kırdım. Evet kırılmıştım ancak bende kırdım. En azından önceden "samimiyetsiz" olsa bile arkadaş tavrı alabilirken 23 Ocaktan beridir bana küs...

    Sizce özür dilemeli miyim?
    Bende farklı bir konuda sevdiğim kızla zıt düştük ben gerekeni elimden ne geliyorsa yaptım aradım-evinin önünde gelmesini bekledim vs.. Ama o yaptıklarıma karşı hiç karşılık vermedi sanki bitmesini istercesine o zaman ben niye çabalıyorum ki dedim..
  • 08-02-2014, 17:02:39
    #66
    konuşmak için saat ver bir yere çagır gitme
  • 08-02-2014, 17:14:19
    #67
    muratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende farklı bir konuda sevdiğim kızla zıt düştük ben gerekeni elimden ne geliyorsa yaptım aradım-evinin önünde gelmesini bekledim vs.. Ama o yaptıklarıma karşı hiç karşılık vermedi sanki bitmesini istercesine o zaman ben niye çabalıyorum ki dedim..
    Bu huy sadece Türk kızlarında var. Aynı çabayı bozuştuğun bir Rus kızına yap inan hemen gelip affeder yapışırlar dudaklarına.
  • 08-02-2014, 17:16:32
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tanımamazlıkdan gelin .