Bende farklı bir konuda sevdiğim kızla zıt düştük ben gerekeni elimden ne geliyorsa yaptım aradım-evinin önünde gelmesini bekledim vs.. Ama o yaptıklarıma karşı hiç karşılık vermedi sanki bitmesini istercesine o zaman ben niye çabalıyorum ki dedim..
Bu huy sadece Türk kızlarında var. Aynı çabayı bozuştuğun bir Rus kızına yap inan hemen gelip affeder yapışırlar dudaklarına.