Özür dilesem mi dilemesem mi?
67
●4.532
- 07-02-2014, 18:31:50Hayır hocam anlamadığım şu neden siz alttan alıyorsunuz? Ol alsın ya böyle kızlar kendini prenses sanıyor. Erkekler kız tavlama taktiği arayıp duruyor. Şımartıyorsunuz tepemize çıkıyorlar.
- 07-02-2014, 18:46:04Karşı tarafın ne dediğin önemi yok ancak kız bu olayı şöyle anlayacaktır ''ben bu sala*a(affedersiniz öyle değilsiniz eminim ama kız böyle düşünecektir.) kazık attım geldi benden özür diledi. Daha atayım, bunu kendime yara bandı yapayım'' diyecektir.saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşkta gurur yoktur derler ancak aşk tek taraflı aşk olmaz. Gururunuzu yerler altına almanız onu size yakınlaştırmaz uzaklaştırır, biraz bekleyin belki o gelip dileyecek ve her şey düzelecek hep alttan alan siz olmayın tepenize çıkarlar. Kızlar böyle! - 07-02-2014, 18:57:58Aşk sizi kör etmiş hocam böylesi daha iyi boşver bir süre acı çekersin sonra iyiki dilememişim dersin
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 07-02-2014, 19:02:50Peki arkadaşlar herkese soruyorum;
Tamam ben özür dilemeyeceğim. Peki onun yaptığı hatayı anlaması adına yakın arkadaş çevresi ile yaklaşımlarda bulunmam mantıklı olur mu?
WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHaktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülelazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePenguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleproject42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefirat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleonrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesaintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesiyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecorpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecalvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEgemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAcikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesaglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületailan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖzgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleModexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAsynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecelalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-02-2014, 19:11:32Hocam o lafı duyduysanız daha söylenecek birşey yok Size önem vermiyor ki söylediğinize göre hiç pişmanlık duyacağını zannetmem en iyi cevap bir daha konuşmamak olurMahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
umursama. başka şeylerle uğraş, bi' süre sonra unutacaksın zaten
