Peki arkadaşlar herkese soruyorum;
Tamam ben özür dilemeyeceğim. Peki onun yaptığı hatayı anlaması adına yakın arkadaş çevresi ile yaklaşımlarda bulunmam mantıklı olur mu?
Hocam o lafı duyduysanız daha söylenecek birşey yok Size önem vermiyor ki söylediğinize göre hiç pişmanlık duyacağını zannetmem en iyi cevap bir daha konuşmamak olur
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi