• 07-02-2014, 16:49:41
    #28
    yaşadığın şehir ya da ilçe nüfusu kız oranı / erkek oranı = dileme
    salla geç =) dilersen hep sen sallanırsın
  • 07-02-2014, 16:57:48
    #29
    Biz burada ne desek de siz kendi bildiğinizi yapacaksanız. Ne yapacağınızı da söyleyim. Gidip özür dileyeceksiniz ve bu kötü olaylardan sonra aranızın iyi olmasını ve artık sizi sevmesini bekleyeceksiniz. Neden bu kadar eminim! seviyorum ve unutamıyorum diyorsunuz. Ayrıca size karşı yaptığı terbiyesizliğe rağmen alttan almayı ve özür dileyip affetmeyi düşünüyorsunuz. Maalesef gönül akla her zaman üstü çıkıyor. Ve size istediğini yaptırıyor. Ne demek istediğimi alttaki resimler en güzel şekilde anlatıyor.


  • 07-02-2014, 17:02:22
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Allah'ın bulsun boşver. Özür dile kesinlikle dile ve ona acı çektir intikam al yani
  • 07-02-2014, 17:05:21
    #31
    Neden hep erkekler özür diliyor? Bırakın o özür dilesin!
    O sizi kırmadı mı?
  • 07-02-2014, 17:08:00
    #32
    Özür dile, dilede beklediğin tepkiyi alamayınca bu defa özür diledim diye ye kendini sürekli.
  • 07-02-2014, 17:09:51
    #33
    mnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dile, dilede beklediğin tepkiyi alamayınca bu defa özür diledim diye ye kendini sürekli.
    En net ve doğru cevap.
  • 07-02-2014, 18:17:41
    #34
    mnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dile, dilede beklediğin tepkiyi alamayınca bu defa özür diledim diye ye kendini sürekli.
    Bu saatten sonra tekrar kırsa ya da konuşmasa ne değişebilir ki? Zaten küs... Ben sadece özrümü dileyeceğim. Kavga ettiğimizden beridir aklımda dönüp dolanıyor aynı fikir.

    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tartışmaya gerek yoktu sende tavır alırdın o sana yakılaşırdı umursamamayı öğrenmen lazım.

    Ne için özür dileyeceksin ? Sakin tarafsız bir kafayla düşün kim kime yanlış yaptı ondan sonra gerekeni uygula.
    Evet tartışmaya gerek yoktu ancak yapmacık, samimi olmayan davranışları sıkmaya başlamıştı. Dışarıya beni başka tasvir edip bana karşı öyle yaklaşması....

    Acikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece onu kırdığınız için özür dileyin ve aranıza mesafe koyun. Nedenine gelince arkadaş olarak bile kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Konuşmanız sohbetiniz olabilir. Herkes birbiriyle konuşur sohbet eder sevmek zorunda değil.
    Özrü zaten kırdığım için dileyeceğim. Elbet kimse arkadaş olarak bile birini sevmek zorunda değil ancak yüzüme yapmacık samimi hareketler sergileyip arkadan farklı konuşmak. Korkunç bi'şey.

    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz burada ne desek de siz kendi bildiğinizi yapacaksanız. Ne yapacağınızı da söyleyim. Gidip özür dileyeceksiniz ve bu kötü olaylardan sonra aranızın iyi olmasını ve artık sizi sevmesini bekleyeceksiniz. Neden bu kadar eminim! seviyorum ve unutamıyorum diyorsunuz. Ayrıca size karşı yaptığı terbiyesizliğe rağmen alttan almayı ve özür dileyip affetmeyi düşünüyorsunuz. Maalesef gönül akla her zaman üstü çıkıyor. Ve size istediğini yaptırıyor. Ne demek istediğimi alttaki resimler en güzel şekilde anlatıyor.


    Hemen hemen herkes özür dilememem konusunda taraftar. Ancak ben kalbini kırdığım için ciddi anlamda kendi canımı sıkıyorum "nasıl olurda böyle konuşurum onunla?" diye. Ondan dolayı sadece kırdığım için özür dileyeceğim.

    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın bulsun boşver. Özür dile kesinlikle dile ve ona acı çektir intikam al yani
    İntikam almak benim işim değil hocam. Halini perişan duruma getirmek isteseydim yapacak şey çok. Hatta öyle bir şey düşünsem özür dilemek istemem..

    AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hep erkekler özür diliyor? Bırakın o özür dilesin!
    O sizi kırmadı mı?
    Evet o beni kırdı ancak bende onu kırdım. Tamam ilk ve ağır şekilde kıran o olabilir ancak tek suçlu o değil.
  • 07-02-2014, 18:30:48
    #35
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hemen hemen herkes özür dilememem konusunda taraftar. Ancak ben kalbini kırdığım için ciddi anlamda kendi canımı sıkıyorum "nasıl olurda böyle konuşurum onunla?" diye. Ondan dolayı sadece kırdığım için özür dileyeceğim.


    Evet o beni kırdı ancak bende onu kırdım. Tamam ilk ve ağır şekilde kıran o olabilir ancak tek suçlu o değil.
    Tek suçlu o, kendinize suç yüklemeyin. siz durup dururken kırmadınız o acıyla konuştunuz. Kız küsmüş hala kendini haklı görüyor. Bu ne küstahlık. Affedersin ama değmeyecek biri olduğu belli. Yarın görürsün onun burnunu sürtecek kişiyi. Ne demişler dinsizin hakkından imansız gelir diye.

    Yine diyorum yüreğiniz aklınıza baskın geliyor. Kendiniz özür dileyip büyüklük yaptığınızı düşünebilirsiniz ancak karşı taraftan ve dışarıdan bu öyle algılanmayacaktır.
  • 07-02-2014, 18:31:09
    #36
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen hemen herkes özür dilememem konusunda taraftar. Ancak ben kalbini kırdığım için ciddi anlamda kendi canımı sıkıyorum "nasıl olurda böyle konuşurum onunla?" diye. Ondan dolayı sadece kırdığım için özür dileyeceğim.
    Hocam ""nasıl olurda böyle konuşurum onunla?"" diye düşüneceğinize "nasıl olurda benle böyle konuşur ?" diye düşünseniz olayı çözüceksiniz aslında. Kesinlikle özür dilemeyin. Siz ondan daha değerlisiniz. Şöyle güzel bir söz görmüştüm.

    "Neymiş efendim, "Çok seviyorsan, aşk gurur dinlemez"miş. Aşkın acısı bi süre sonra unutulur; ama kaybettiğin özsaygıyı bi ömür kazanamazsın."

    İşte bir kere şuan o özsaygını yitirirsen sonra hep devamı gelir. Sakın özür dileme !