Biz burada ne desek de siz kendi bildiğinizi yapacaksanız. Ne yapacağınızı da söyleyim. Gidip özür dileyeceksiniz ve bu kötü olaylardan sonra aranızın iyi olmasını ve artık sizi sevmesini bekleyeceksiniz. Neden bu kadar eminim! seviyorum ve unutamıyorum diyorsunuz. Ayrıca size karşı yaptığı terbiyesizliğe rağmen alttan almayı ve özür dileyip affetmeyi düşünüyorsunuz. Maalesef gönül akla her zaman üstü çıkıyor. Ve size istediğini yaptırıyor. Ne demek istediğimi alttaki resimler en güzel şekilde anlatıyor.