Hemen hemen herkes özür dilememem konusunda taraftar. Ancak ben kalbini kırdığım için ciddi anlamda kendi canımı sıkıyorum "nasıl olurda böyle konuşurum onunla?" diye. Ondan dolayı sadece kırdığım için özür dileyeceğim.
Hocam ""nasıl olurda böyle konuşurum onunla?"" diye düşüneceğinize "nasıl olurda benle böyle konuşur ?" diye düşünseniz olayı çözüceksiniz aslında. Kesinlikle özür dilemeyin. Siz ondan daha değerlisiniz. Şöyle güzel bir söz görmüştüm.
"Neymiş efendim, "Çok seviyorsan, aşk gurur dinlemez"miş. Aşkın acısı bi süre sonra unutulur; ama kaybettiğin özsaygıyı bi ömür kazanamazsın."
İşte bir kere şuan o özsaygını yitirirsen sonra hep devamı gelir. Sakın özür dileme !