Peki arkadaşlar herkese soruyorum;
Tamam ben özür dilemeyeceğim. Peki onun yaptığı hatayı anlaması adına yakın arkadaş çevresi ile yaklaşımlarda bulunmam mantıklı olur mu?

WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin ve net ; dileme !
YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çevresine beni "arkadaş olarak bile sevmediğini" ifade etmiş.. Hocam bunu yaptıysa düşünmeniz bile hata. Dilemeyin kesinlikle.
PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzak dur. Kısa ve öz.
Haktan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam neden böyle davrandığını sorarım neden yüzüme gülüp arkamdan kötü konuştuğunu sorarım. Kem küm ediyorsa uzaklaş derim.
lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle dilememen lazım.
cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerine gidersen daha da kızın egosunu tatmin edersin. Belki de amacı bu .
Bence özür dileme , açık ve net o suçlu.
Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bulaşma kardeşim
project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz durumlarda şunu yapıyorum orta yaşlı bir adam olarak mezara gidip duvara oturup gelen gidene bakıyorum dua okuyan insanlar ve ertesi güne plan yapıpda kara toprakla bulaşan nice vazgeçilmez olduğunu düşünen insanlar.Sonra geziyorum hayatıma bakıyorum canlı müzik olan bir yere gidip eller havaya yapıyorum
firat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür dilemek erdemdir, bence özür dile, herkes özür dilemesini bilmez. özür dile büyüklük sende olsun... .)
onrckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen birini sabah uykun kadar seviceksen , onunda seni en az cuma günü kadar sevmesi gerek.

Özür dileme kardeşim , başka alanlara yönel , unutamam diye düşünme unutursun.
saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kani aynı şeyi bende yaşıyom umursama. başka şeylerle uğraş, bi' süre sonra unutacaksın zaten
siyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaş çevreni dinleme,

Net olan herşeyi yüzüne karşı sor cevabını al, yüzyüze sonuçlandır herşeyi.
SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür dileme..
BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızlar hepsi aynı hocam dileme özür falan
corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tartışmaya gerek yoktu sende tavır alırdın o sana yakılaşırdı umursamamayı öğrenmen lazım.

Ne için özür dileyeceksin ? Sakin tarafsız bir kafayla düşün kim kime yanlış yaptı ondan sonra gerekeni uygula.
calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kızlarda mantık yoktur boşver
senin özür dilemeni bile anlamazlar
Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önündeki maçlara bak geriye dönük yaşama bu şekilde.
mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Darbeler yesende yüreğine affetmek en asil intikam.
SK

Affet ama özür dileme.
Acikparfumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece onu kırdığınız için özür dileyin ve aranıza mesafe koyun. Nedenine gelince arkadaş olarak bile kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Konuşmanız sohbetiniz olabilir. Herkes birbiriyle konuşur sohbet eder sevmek zorunda değil.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu konuyu bile sildirin.

Ciddiye almamak en güzelidir. Hayatımın her yerinden yok eder, adını bile ima etmezdim.... (ben olsam)
beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşadığın şehir ya da ilçe nüfusu kız oranı / erkek oranı = dileme
salla geç =) dilersen hep sen sallanırsın
saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz burada ne desek de siz kendi bildiğinizi yapacaksanız. Ne yapacağınızı da söyleyim. Gidip özür dileyeceksiniz ve bu kötü olaylardan sonra aranızın iyi olmasını ve artık sizi sevmesini bekleyeceksiniz. Neden bu kadar eminim! seviyorum ve unutamıyorum diyorsunuz. Ayrıca size karşı yaptığı terbiyesizliğe rağmen alttan almayı ve özür dileyip affetmeyi düşünüyorsunuz. Maalesef gönül akla her zaman üstü çıkıyor. Ve size istediğini yaptırıyor. Ne demek istediğimi alttaki resimler en güzel şekilde anlatıyor.


OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'ın bulsun boşver. Özür dile kesinlikle dile ve ona acı çektir intikam al yani
AndroidMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hep erkekler özür diliyor? Bırakın o özür dilesin!
O sizi kırmadı mı?
mnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür dile, dilede beklediğin tepkiyi alamayınca bu defa özür diledim diye ye kendini sürekli.
tailan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ""nasıl olurda böyle konuşurum onunla?"" diye düşüneceğinize "nasıl olurda benle böyle konuşur ?" diye düşünseniz olayı çözüceksiniz aslında. Kesinlikle özür dilemeyin. Siz ondan daha değerlisiniz. Şöyle güzel bir söz görmüştüm.

"Neymiş efendim, "Çok seviyorsan, aşk gurur dinlemez"miş. Aşkın acısı bi süre sonra unutulur; ama kaybettiğin özsaygıyı bi ömür kazanamazsın."

İşte bir kere şuan o özsaygını yitirirsen sonra hep devamı gelir. Sakın özür dileme !
Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçan kovalanır Dileme .
Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle dileme
Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes prenses.
ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir öneri olarak arkadaş çevrenizi bir süreliğine değiştirip bu ruh halinden sıyrılın.
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşk sizi kör etmiş hocam böylesi daha iyi boşver bir süre acı çekersin sonra iyiki dilememişim dersin

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi