@MahmutCan kısaca havada bulut sen o kızı unut.
Ben burada dediklerinize göre o kızın o kapasitede olduğuna inanmıyorum. Yani hatasını anlayıp da özür dileyecek erdem yok. Tabi burada söylenenlere göre bunu diyorum. Bundan sonrası herkes kendi yoluna. Yok sen gider görüşürsen o da senin yanlışın olur. Ve emin ol şu anda hatan olmadığı halde eğer olur da görüşür ve devam ederseniz ilerleyen günlerde ayrıldığınızda sen kötü ve hatalı olmuş olursun. Kız milleti suçsuzu suçlu yapar şeytana papucunu ters giydirir resimdeki gibi