Peki arkadaşlar herkese soruyorum;
Tamam ben özür dilemeyeceğim. Peki onun yaptığı hatayı anlaması adına yakın arkadaş çevresi ile yaklaşımlarda bulunmam mantıklı olur mu?
yaklaşımdan kastın nedir? yakın kız arkadaşlarından birisine ilgi göstermek gibi birşey ise yapmaman daha doğru olur bu sen i daha aşağılayıcı gösterir, sen efendi efendi önüne bak, birgün anlar. Bu kız milleti (bazıları) kendini bulunmaz hint kumaşı zannediyor herhalde herşey erkekden beklenmez beklenirse bunun adı aşk olmaz. İçinde bir acı varsada sürekli dua et emin ol daha mutlu olabilirsin.