Konu
Özür dilesem mi dilemesem mi?
07-02-2014, 19:25:50
#53
AndroidMarket
Modexi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haha
arkadaşa bir r10+ lütfen
Vay arkadaş baktımda bir tane bile r10+'mız yok açızzzz r10
(Konu sahibine gönderme
)