• 12-06-2018, 17:24:45
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende az evel siteye girecektim, sonradan dank etti kafa.
  • 12-06-2018, 19:50:50
    #38
    R10 gidince sponsor radore konusunu bile açamadığımızı öğrenirler.

    Ayrıca, bir adam 100 liralık hizmet alır bir adam 1000 liralık.
    Sunucu da oluşan bir sorunda ikisi de etkilenir. Yani şundan kurtul buna geç daha çok para verdin diye birşey yok.
    Ki duruma göre herkes konu açabilir, sorun yaşayan insanları anlayıp forumun tanımaya bakın bence.
  • 12-06-2018, 19:51:29
    #39
    Geçmiş olsun tüm arkadaşlara , ancak merak ediyorum sebep nedir ? Sebep sonuç ilişkisi neden önemsenmiyor ? Elektrik gittiyse neden daha fazla jeneratör ya da besleyici koyulmuyor ?
  • 12-06-2018, 20:02:52
    #40
    P4SHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm arkadaşlara söyliyorum kardeş 1 konu açarsın 2 açarsın açılmış konuya yorumunu yazarsın nedir bu forumu radore çöplüğüne çevirdiniz,

    Radore yine gitti,Radore Down,Yeter artık yok şu yok bu nedir bu yaptığınız sürekli aynı sorunu yaşıyorsanız ya firmanızı degiştirin yada tier3 geçin ne bu böyle sürekli.
    Anladık mesaj kasıyorsunda yanlış yerde kasıyorsun, ha birde yaşınız kaç bilmiyorum ama muhtemelen çocuğum yaşındasınız yani kardeş olmamız imkansız. (Tabi 35 yaşında değilseniz.)

    Dipnot: Ben Tier 3 teyim hiç bir şey değişmiyor.

    Erişimi olanlar full yedeklerini alsınlar, geçen seferki kesintide mysql tarafında çok büyük veri kaybı yaşadım. Tekrarı olması olası. Dikaktli olun.

  • 12-06-2018, 22:05:53
    #41
    P4SHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm arkadaşlara söyliyorum kardeş 1 konu açarsın 2 açarsın açılmış konuya yorumunu yazarsın nedir bu forumu radore çöplüğüne çevirdiniz,

    Radore yine gitti,Radore Down,Yeter artık yok şu yok bu nedir bu yaptığınız sürekli aynı sorunu yaşıyorsanız ya firmanızı degiştirin yada tier3 geçin ne bu böyle sürekli.
    Bekara karı boşamak kolay. Benim 2 ayrı sunucum bu firmada. Onlarca bloğum var, her kesinti benim için para kaybı ve burada ki çoğunluk içinde aynı durum. İnan ben çoğu zaman ilk buradan öğreniyorum sorunun radoreden kaynaklı olduğunu.
  • 13-06-2018, 00:57:21
    #42
    AdanaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekara karı boşamak kolay. Benim 2 ayrı sunucum bu firmada. Onlarca bloğum var, her kesinti benim için para kaybı ve burada ki çoğunluk içinde aynı durum. İnan ben çoğu zaman ilk buradan öğreniyorum sorunun radoreden kaynaklı olduğunu.
    @P4SHA Bir firmadan 100 kişi ürün aldığında 100 kişi toplanıp. Hadi birimiz şikayet konusu açalımmı diyor? Sunucunun 10 dakikalık gitmesi demek destek taleplerinin %500 oranında artması ve telefonlarının susmaması demek. @AdanaWeb 'inde dediği gibi. Bekara karı boşamak kolay.
  • 13-06-2018, 01:02:57
    #43
    Anlamadığım, sürekli forumda açılan konulardan millet niye sıkılıyor? Bu forumda ne paylaşmamız lazım? Sadece haber filan mı? Yada Google güncellemeleri mi? Millet emek veriyor, sorunla karşılaşıyor ve sitem yada birilerine sesini duyurmak için konu açıyor. Gayet normal.
  • 13-06-2018, 01:10:40
    #44
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım, sürekli forumda açılan konulardan millet niye sıkılıyor? Bu forumda ne paylaşmamız lazım? Sadece haber filan mı? Yada Google güncellemeleri mi? Millet emek veriyor, sorunla karşılaşıyor ve sitem yada birilerine sesini duyurmak için konu açıyor. Gayet normal.
    Yeni gelen (eskiler) post kasıyor bu ara böyle olacak.