R10 gidince sponsor radore konusunu bile açamadığımızı öğrenirler.
Ayrıca, bir adam 100 liralık hizmet alır bir adam 1000 liralık.
Sunucu da oluşan bir sorunda ikisi de etkilenir. Yani şundan kurtul buna geç daha çok para verdin diye birşey yok.
Ki duruma göre herkes konu açabilir, sorun yaşayan insanları anlayıp forumun tanımaya bakın bence.