P4SHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm arkadaşlara söyliyorum kardeş 1 konu açarsın 2 açarsın açılmış konuya yorumunu yazarsın nedir bu forumu radore çöplüğüne çevirdiniz,

Radore yine gitti,Radore Down,Yeter artık yok şu yok bu nedir bu yaptığınız sürekli aynı sorunu yaşıyorsanız ya firmanızı degiştirin yada tier3 geçin ne bu böyle sürekli.
Bekara karı boşamak kolay. Benim 2 ayrı sunucum bu firmada. Onlarca bloğum var, her kesinti benim için para kaybı ve burada ki çoğunluk içinde aynı durum. İnan ben çoğu zaman ilk buradan öğreniyorum sorunun radoreden kaynaklı olduğunu.