Radore Yine Gitti...
43
●3.488
- 12-06-2018, 04:20:19Bir Cuma akşamı klasiği olan radore kesintileri, artık Salı gününe taşınmıştır.... Hosting camiasına, site sahiplerine hayırlı olsun...Ben bu cuma akşamı diye bekliyorken ayıp oldu be radore ters köşe yaptın bizi yine!!!
- 12-06-2018, 04:22:06endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana radoreden mail geldi arkadaşlar.R10 için toplamda 10.000 adet stres topu depolamışlar.Yarın dağıtıma başlayacaklar sinir krizi geçirtmeyelim insanlara diye kesintilere hazırlıklı olun diyorlar. - 12-06-2018, 04:27:13Sorun neden kaynaklı bilgim yok ama geçenki sorundan sonra bi tekrar üzerinden geçilerek yeni ve tabikide daha hızlı ve sağlıklı bir kriz yönetimi düzenlemişlerdir kubilay & selçuk abi ve tabikide ekibi bi şekilde üstünden gelir buna eminim içinizi ferah tutmanızdan yanayım
- 12-06-2018, 04:55:04Günlerdir uyumuyorum, dün erken yattım ve gecenin şu saatinde karşılaştığım kabusa bak. Abi bu kabus olmalı başka bir şey değil. Selçuk Saraç ilk kesinti sonrası gelip foruma bir açıklama yapam tenezzülünde bulunmadı bile bir de sayfalarca adamlara methiyeler dizenler var. Ayıptır, yazıktır, günahtır birader...
- 12-06-2018, 05:51:59Üyeliği durdurulduYavaş yavaş erişim aktif olmaktadır.Bilginize...
