Günlerdir uyumuyorum, dün erken yattım ve gecenin şu saatinde karşılaştığım kabusa bak. Abi bu kabus olmalı başka bir şey değil. Selçuk Saraç ilk kesinti sonrası gelip foruma bir açıklama yapam tenezzülünde bulunmadı bile bir de sayfalarca adamlara methiyeler dizenler var. Ayıptır, yazıktır, günahtır birader...