endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Forever Nİ!

Bana radoreden mail geldi arkadaşlar.R10 için toplamda 10.000 adet stres topu depolamışlar.Yarın dağıtıma başlayacaklar sinir krizi geçirtmeyelim insanlara diye kesintilere hazırlıklı olun diyorlar.